15.8.06

israil ve destekçilerini PROTESTO

Nehir İda'dan..

TIKLAYINIZ

7 yorum:

kaneze dedi ki...

gönderim :)))

zihniorer dedi ki...

"gönderdin"
iyi yaptın.
Ama, hizbullahında ele alınır yanı yok. En az israil kadar onlar da protestoyu hak edecek anlayışta.
Olanlar, filistin halkına oluyor!
Asıl sahipsiz onlardır.

nehirida dedi ki...

Blogumdaki yazıların resimlerin tarafınızdan beğenilmesi ve kullanılması çok sevindirici.Tahmin edersiniz ben gönderdim ve epeyce insanının göndermesi için de aracılık ettim.

ebru(nehirida) dedi ki...

duyarlılığınızdan şüphem olmadığından bir ricam olacak.
www.blogcu.com/ilaydatasci adresini ziyaret edip çalışmalarda rol alırsanız mutlu olurum. Teşekkürler

zihniorer dedi ki...

Sn. Ebru,
Lütfen samimiyetimi bir AĞABEY yakınlığında kabul edin.
İçtenliğine inandığım insanlarla senli-benli konuşmayı, uygun ve düzeyli, adap (edeb mi yoksa)ile iletişim kurmayı yeğlerim. Bu benim tarzımdır. Böyle anlaşalım.

Ayrıca ziyaretlerin de beni mutlu ediyor.

sen istersin de bakmaz mıyım. google'a
www.blogcu.com/ilaydatasci

bu şkilde yazıyorum, blogu görmüyor.
Başka yolu var mı? selamlar

zihniorer dedi ki...

Sn. Ebru,
Ece ve özellikle XSİ bizim forum gurubunun baş danışmanlarıdır.
Sedef de öyle sayılır. O'nlardan öğrendiğim şu blog yazma yöntemini inceleyip, taklit edebilirsin.

BurasıEBRUveya nehirida linkidir.

ebru(nehirida) dedi ki...

Merhaba. Döndüm. Bloğa harika karadeniz resimleri ve harika çocuk resimleri ekledim. Resim çekmeyi çok seviyorum ve bir gün bu işin tekniğini iyice öğrenip profesyonel resimler çekebilmeyi ümid ediyorum:)esasında bende sürekli siz'li cümleler kurmayı sevmem ama nedense uzunca bir süre böyle gidiyor malesef engel olamıyorum. ama artık siz'leri kaldırıyorum ok))
Resimlerime bakmanı öneririm şiddetle:))