22.8.07

İLİŞKİLERDE MUTLULUĞUN ANAHTARI


İLİŞKİLER ve MUTLULUK
gelecek yazının konusu olsun… diye not bırakmıştık,
BURADA.





Bu başlığımızda, ilişkinin başladığı ve bittiği yer arasındaki "şimşekleri" konuşacağız. Yalnız şimşekleri mi, şimşeklere neden olan bulutları, bulutlaru ittiren karayelleri....

Öyle şimşekler ki, bazen depolanıp enerji olarak ta kullanılabildiğini, dizginlenemediğinde ise ortalığı nasıl yakıp yıktığını çerçeve içine alacağız. Sonra, dar ağacını dikip, boynuna ilmeği geçireceğiz Sn. katılımcılarımızla. (bu bir davettir tabi)

Bu sayfa, bir ön hazırlık olacak.

önce kumrular gibi nasıl sevişilir, onu izleyelim
Daha sonra, yazıya geçeriz...
(daha önce izleyenler affetsin beni:)).

Bir aşk hikayesi:




2 yorum:

sad-ece dedi ki...

Ben mutlu olmak için değil, genelde mutlu etmek için çabalayan bir salağım..

Evet Zihni abi, kesinlikle salağım..

Hatta, bunu kibir yada ukalalık olarak almayın lütfen,
"yeryüzünde, beni ve sevgimi hakedecek bir erkek olduğuna olan inancımı kaybetmek üzereyim"

zihni örer dedi ki...

Sen değil salak olan Sevgili Ece,

Aynalar bozuk:))
Bunu ben biliyorum (övünmek gibi olmasın, olursa olsun):)) bunca tecrübe ve gözlemlerimle.

Dur hele yaşın ne başın ne:)) Umut enerjide kaybolmaz, ilerleyen zamanda kaybolur. Bunu bilen bilir kardeşim, bu geliyorum demez,
PAT diye gelir. Şaşırı kalırsun:
sevgiler..