13.2.08

SEVGİLİLER GÜNÜ-2008


2008’in başında, sevgililer günü “çarşafa” dolaşınca, romantizm atmosferinin yerinde alaca sisler tütmeye başladı.
Bir kısım kız evlatlar “çarşaf özgürlüğü”nün zaferiyle, “sevgili” yerine “sevgi” çığlıkları atabiliyor mu bu sis perdesinin ardında? Yooo, haşa…
“Babalar”ın meclis salonunda sevinç gözyaşları dökütükleri görülüyor da, doğası gereği “kız evlatların gözlerinin ta ucunda su-sel barajı helinde bekleyen göz yaşları nerede?” Diye sorası geliyor insanın, bu sevgiller günüde.
* * *
Koca, karısına sormuş, (hep kadınlar beklemez ya)
-sevgililer gününde bana ne almayı düşünüyorsun?
-sevgililer günüde sana kazık al(t)mayı düşünMüyorum,
-ne demek o açıklar mısın sevgilim?
-sevgililer günü satıcıların, 1’i 5’e sattkları gündür. Araştır bak, interetten, her ürünün reklam başlığında “sevgiller günü” var; fiyatların ikinci planda kaldığı gündür bu gün. Bu yüzden sana kazık atmak istemiyorum.
* * *
Kadın, kocasına stem ediyormuş,
-sen benim hiçbir özel günümü hatırlamıyorsun! Doğum günümü, evlilik yıl dönümünü, sevgililer günü…vs.
Koca cevap vermiş,
-sevgilim, geriye kalan diğer günlerini hatırlıyorum ya….
* * *
************Nazım Alpman'dan**********
*****************Fikri Sağlar'dan**benzer makaleler*************

7 yorum:

Neverland dedi ki...

Ben erkek olsaydim eger ; buna güne inanmasam da, ciceklerin fiyatlari her zamankinden 10 kati fazla olsa da,zoraki sevgililer gununde bir hediye ile sevgililer gunu kutlamak zorunda olmakdan böö gelmisse bile, sevdigim kisinin gönlünü ufak bir hediye alirdim.Sevgi anlatmanin bir yolu da; hic de sevmediginiz birseyi sirf karsinizdaki sevdigi icin yapmak degil midir?

zihni örer dedi ki...

Sevgi anlatmanin bir yolu da; hic de sevmediginiz birseyi sirf karsinizdaki sevdigi icin yapmak degil midir?

Bu doğru daaaa..
istismarları da önlemek gerekir diye düşünüyorum. Bu yüzden, bir gün boyu kır çiçekleri toplamak, çiçekçini sahte ilgisine muhatap olmaktan daha iyidir diye düşünüyorum. Hem ikincisinde alınteri ve fedakarlık olduğundan, daha da anlamlı olmalı.
Hafife alınacak gibi değil, bütün sektörler bu işin de cılkını çıkarmaktalar.

Elestirel Gunluk dedi ki...

yine de eninde sonunda her seye ragmen sevgi kazanacak...:-)

gaykedi dedi ki...

daha önce arayıp bulamadığım bir kitabı bulmuş benimki, bundan güzel hediye mi olur diyeceğim ama hediyenin değerini sadece fatura değeriyle ölçenlerin anlayamayacağı bir şey bu değil mi zihni bey.

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

doğru söze ne denir...

Neverland dedi ki...

yeni yazilar nerde?
bekliyoruz ama : -)

zihni örer dedi ki...

yeni yazilar nerde?
bekliyoruz ama : -)



BURADA

ve

BURADA

yazıştığımızdan, kendi blogumuza zaman yetmiyor.
Haklısın, yeni mevsimde biriken konular var.
Azz sonra:))