1.1.09

yeni yılda

Biberden başka acı,
heyecandan başka sancı görmeyesin

Kafana birşey takacaksan eğer,
o tokadan başka birşey olmasın.

Çok sayıda yılbaşı görmek umut değil,
çok sayıda gülümseme nedeni olacak günler önemli.

Her yılbaşında hayata dair yeni, yıllık proje üretmediysem
Yıl başı akşamında neyi kutladığımı merak edebilirsiniz.

Yeni yılda ölüme bir adım daha yakınlaşıtığımıza mı eğleniyoruz,
"Sürüden ayrılanı kurt kapar"a koşulsuz desteğe mi?

Her yeni yılda benliğimi rektefeye sokamadıysam,
Pasımın üzerideki boya kaç yılbaşı görebilir ki!

"Yeni" pankartını yılın bağrına değil,
Geriden ileriye atabildiğimiz farka yapıştırmalıyız.
zihni ö.

3 yorum:

Ebru dedi ki...

Benim ne gelecek yıla dair ümidim var ne de kutlanacak birşey bıraktım. Ömrümde ilk kez rakı içtim ve yeni yıla sızarak girdim. Çok da güzel oluyormuş:)

zihni dedi ki...

Vayy, yaramaz kız, rakı içtin ha:))
Yarasın kardeşim. Demek öylesi daha güzel oluyor?

Tamam, bunu yazdım bir yere, bir dahasında denerim.
Bu arada tel mesajın için de çok teşekkür ediyorum.
Cevap veremediğim için bağışla beni:)
Telafi edeceğim bu ihmalliğimim:)

asliberry dedi ki...

Zihni Bey, iyi misiniz? Ses verin.