11.6.09

melan-koliyi postaya verdim

Gibsy Flame dandı ve müziği (youtobe)

not: bu videoyu (youtobe) izleyebilmek için, DNS nizi değiştirmelisiniz. BURDAKİ gibi.

Bahar bahar nedir bu melankolik pürüz birkaç gündür üzerimde!
Yazamıyorum, okuyamıyorum, çalamıyorum, gülemiyorum, söyleyemiyorum, sevemiyorum, nefret edemiyorum… bu sarhoşluğuma kimseyi karıştırmıyorum.
İnsanda, moral çevreyle sıradan ilişkiler ve özel programların keyfi uzun süre yatay seyir izler mi? Yoksa böyle bir beklenti mi saplandı içeriğime. Düşünme yetisi, hafızada uyuyan dinamit gibi saklı durduğu bir an, işte o melankoli.
Ne iş ki, bu zaman diliminde düşünmek bile istemeyişim “bu teşhise” itekledi beni.

tedavi?

Sevgili Edinin sayfasına teğet geçerken, şu Gibsy’nin Flame’si kriz etkisi yapıverdi bende. Dedi ki şeytan, hadi bu krizi fırsata dönüştürüver nooo’lur!

Müzik ve dans. Bu kadar basitmiş meğerse.

Gıdım gıdım ölüme gittiğinin farkında bile olamayan sigara tiryakilerinin psikosersemliğine çare bulunur da, şu küçücük donukluğa niçin bulunmasıni:) diyecek kadar mayalanmışım.

“Düşünüyorum o halde var mıyım”? Varım (ama 500 milyar istemem).

İmeem’in işitsel yeteneğine karşılık, Flame dansın (aynı zamanda) erotizm estetiği yüksek dozda antimelankolik etkiye sahip olduysa, tam isabettir ve ben suçlu değilim, hastayım, mağdurum.

Şu an tedavi sürmekte ve bu yazılar yarı baygın ruh halimin çıktısıdır, saygıyla paylaşılır.

10 yorum:

aysema dedi ki...

Bu dünyada yaşadığın şu kadar yıl,
gerçekten,güzellikten, yiğitlikten
payına düşeni alabilmişsen,
vermişsen payına düşeni
gerçek için, güzellik için.
gücüne karşı konmaz
korkusuz direnirsin.

Bilirsin,
bir kere korku düşerse adamın içine,
bir kere koparsa sevdiklerinden,
mümkünü yok
gitti gider.

Arif Damar'dan.

Yeniden merhaba,
Durmak yok, yazmaya devam...

Parpali dedi ki...

Bu hâlin bir salgın hastalık olduğunu düşünüyorum artık. Zira aynı duyguları üzerimden atabilmiş değilim henüz. Hoşgelnizi yeniden.

Ebru dedi ki...

Bana da bulaşıcıymış gibi geliyor ama bendekinde ağır tahrik var sigarasızlık:)

zihni dedi ki...

Aysema Hocam,

Güneşin açtığı bir gecede,
yıldızlar bir kukla gibi asılırken gökyüzünde...
Melankoli sızmış olmalı,
bağdaş kurduğum koltuğa.
-''Bitmeli bu aldanışlarım''. diye haykırırken.
Şah'a kalkmış depresyon,
kapımı çalmış olmalı.
Rüzgarın,
köy meydanındaki yaşlı çınara...
Tulum sesi estirerek,
horon ettirdiği mevsimde.
Septisizm sızmış olmalı,
köyümün sigara izmaritli çimlerine.
-''yetmeli bu pervasızlık diye haykırırken''.
Fikret süzülmüş yanıma,
han-ı yağmayı fısıldamış olmalı,
gelinlik sayfalarından kulağıma.

Ayşegül Aslan böyle demiş.

Bu gün inadı bırakıp, kendimi emin "el"e teslim edince, kara bulutlar daha hızlı kayboldu:)
Durmak yok, yaşamaya (yazmaya) devam:)

zihni dedi ki...

Sevgili Parpali,

mevsimlerimiz farklı, sen bize uyma olur mu:) biz dört mevsimde bir bilemedin iki yaşarız ama, dönüşümüz hızlı olur. Sizler, bir günde dört mevsimi birden yaşarsınız, bu da "eşyanın" doğasına uygun (akıl verene bakın:))

Hoşbuldum, teşekkür ediyorum.

zihni dedi ki...

Evet sevgli Ebru,
bulaşıcı olduğuna benim de inanasım geldi.
Sana da bir paragrafta taş attım ya:)
"sigaracı seniiii":)

umarım o ağır tahrik nötürlenir birgün.

Elestirel Gunluk dedi ki...

Hey hocam biz degilmiydik herseyi guzellestiren. Biz huznu de melankoliyide guzelleriz. Kucucuk donukluklar dediginiz seyler de yasama ait...

Siz umutlariniza ve kendinize iyi bakin yeter...

zihni dedi ki...

Sağol Eleştirel Kardeşim. İnsanız evet, sinüsoidal dalganın eksi alternası acıtır, artı alternası coşturur da, nötür noktası hiç bir işe yaramıyor. Hani demiş ya Marks hoca:doğada herşey zıtlıklarıyla anlam kazanır. İşte öyle, haklısın "donukluklar da yaşama ait.
Yükselişe geçeceğim zaman da yaşama ait, işte onu bekliyorum durakta.
Gibsiy'nin Flamesi ile bir zıplama yaprım ama, henüz uçmaya yetmedi, demek başka enerjiye ihtiyaç var.

Ebru dedi ki...

eee hadi ama dön artık Zihni Abi. uzamadı mı biraz gidişin.

zihni dedi ki...

EVET UZADI SEVGİLİ KARDEŞ.

Tatilin cilvesine sürüklendik biraz,

geliyorum az kaldı az...:))