1.11.09

felekten bir gün menüsü

Paco Cepero - Aqua Marina (Rumba - Flamenco Guitar)" resitali
BURADAN izleyebilirsiniz

yemek tarifi
malzemeler:

1-bir bilgisayar,bir televizyon (ilişkili)
2-"Paco Cepero - Aqua Marina (Rumba - Flamenco Guitar)" resitali
3-bir beyaz malibu (sütlüsünden)
4-bir kapalı balkon ve masa (çiçeklisinden)
5-ben ve sen (yani O, yalnızca ikimiz, bir de yalnızca siz ve ikiniz ve bir de yalnızca herkes)
6-ve bunlara ek, bir sonbahar cumartesi akşamı.

Nasıl yapıldığı:

Yakıyorsunuz ateşi ve yemek ısınmaya başlıyor; asla pişmiyor.Pişmiyor ve yemiyorsunuz, doyup da dışlamıyorsunuz boş kapları,pek ala bulaşık yapmıyorsunuz ve kenara atacak birşeyiniz olmuyor.Hep aç kalkıyorsunuz, hep bir daha yemek için can atmaya devam ediyorsunuz.

Afiyet olsun

12 yorum:

aysema dedi ki...

Teşekkürler...

zeynep dedi ki...

Çok güzel. Çok!

bloglamak dedi ki...

boş boş işlerle uğraşıyorsunuz.

Bari seçim anketime katılın:

www.bloglamak.com

Ebru dedi ki...

Hakikaten çok hoş tam bana göre:)

zihni dedi ki...

Aysema,
Zeynep
ve
Ebru,
kaleminizwe, yüreğinize ve duygularınıza kuvvet...

bir de teşekkürler.

"bloglamak"
"boş işler" ve "dolu işler"
kavramlarınmız ne kadar da zıt sizinle.
Blogunuzu gezdim de bundan bu fikri edindim, yoksa kırılganlıktan değil.

Yine de farenize sağlık:)

zihni dedi ki...

not: bu avatar resim nasıl değişti anlamadım:)
(mesenger Live'den geçmiş olabilir mi acep?)

Açalya dedi ki...

kapali balkon cok guzel, hem de ciceklisinden, hele bir de camlarina vuran yagmur var ve iceride siz sicacik oturuyorsaniz, ohhhh.

zihni dedi ki...

Yani sonuç olarak,

Masada Masaymış Ha

Adam yaşama sevinci içinde
Masaya anahtarlarını koydu
Bakır kâseye çiçekleri koydu
Sütünü yumurtasını koydu
Pencereden gelen ışığı koydu
Bisiklet sesini çıkrık sesini
Ekmeğin havanın yumuşaklığını koydu
Adam masaya
Aklında olup bitenleri koydu
Ne yapmak istiyordu hayatta
İşte onu koydu
Kimi seviyordu kimi sevmiyordu
Adam masaya onları da koydu
Üç kere üç dokuz ederdi
Adam koydum masaya dokuzu
Pencere yanındaydı gökyüzü yanında
Uzandı masaya sonsuzu koydu
Bir bira içmek istiyordu kaç gündür
Masaya biranın dökülüşünü koydu
Uykusunu koydu uyanıklığını koydu
Tokluğunu açlığını koydu.

Masa da masaymış ha
Bana mısın demedi bu kadar yüke
Bir iki sallandı durdu
Adam ha babam koyuyordu.

Edip Cansever

Bahar'la Gelen dedi ki...

Gözün önünde canlandırması bile güzel bir manzara :) "Sen ve ben" den "sen"i bulamayınca nasıl olacak peki bunlar? Kıskanıyorum bulanları ve alkışlıyorum!

zihni dedi ki...

Sevgili Bahar'la gelen,

"sen ve ben"den "ben" var ise,
"sen" baharın içinde saklı.

arı balsız
bal baharsız
bahar da aşksız olamaz.

Öyleyse "aşk, iki kişiliktir"/Ataol Behramoğlu

felsefespri dedi ki...

Nerede olduğumu bilemedim :))

zihni dedi ki...

Emin ellerdesiniz merak etmeyin:)