17.6.10

The Trendy Blog Award



Sevgili
Ayşegül
Bloğumu
"The Trendy Blog" ödülü ile ödüllendirmiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Bu ödülün yaratıcısı
The Trendy Treehouse adlı blog sahibiymiş.
Sevgili Yoldaş'ımın önerisine uyup, bu blogu inceledim; doğrusu hiçbir yararlı amaç tespit edemedim; Ayşegül Yoldaş'ın hatırı bende çok büyük olduğundan, kem-küm de edemedim:) belki siz (6 blog sahibi) bana kem-küm edebilirsiniz:) canınız sağolsun, gücenmem.


beni saydığı için Ayşegül'e KOCAMAN Teşekkür ediyorum:)

Trendy Blog Ödülü'nün yerine getirilmesi gereken kuralları da şunlarmış :

- Bloğunuzda ödülle ilgili post hazırlamak. (Size ödülü veren kişiye teşekkür etmek.)
- Postunuzda, bu ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşınızı belirtmek.
- Postunuz'da, ödülün logosunu yayınlamak, (Trendy Treehouse URL linki vererek.)
- Ödülü verdiğiniz 10 blogcuya, aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya haber vermelerini sağlayacaksınız.

Ve işin en zor yanı:
en sık yorum bırakan sevgili konuklarımdan sıralama yapıyorum.
1-
Nehirİda
2-
Aglea
3-
EleştirelGünlük
4-
Açalya
5-
Alizafer Şapçı
6-
Zeyno
(alfabenin son harfinin kaderini bilirim:)

Bu sıralama bende önem sıralaması değil, bu blogdaki kıdem sırasıdır, duyurulur.
Ayşegül Yoldaş, benden bu kadar, sevgiler:)

6 yorum:

Zeyno dedi ki...

Kutluyorum. Alfabenin son harfi, Ve anlamına geliyor benim için ,) tabii kimin sonlandırdığı da önemli:). Teşekkür ediyor ve tekrar kutluyorum. Ha bu arada beni çok yoruyorsun:) şikayetçi değilim aman! Katkısı oluyor çünkü...

alizafersapci dedi ki...

Teşekkürler, değer verdiğiniz için.

ayşegül dedi ki...

Zıhnı Yoldas,hemen odevını yapmıssın saol valla :D

amerıcan stı.nıe ole dıorsun ama,
netekım tıcarı bı hesap vaadır ısın ıcınde..:))

Sevgıleerrr

Eleştirel Günlük dedi ki...

Sagol Zihni hocam... Ben pas gececegim bunu, affola...

Tomurcuk dedi ki...

Tebrikler demek istiyorum Zihni Bey ancak layık olduğunuz daha iyi ödüller vardır mutlaka diye de düşünmekten kendimi alamıyorum :)
Selamlar...

zihni dedi ki...

Zeyno,
Kutladığınız şey, Ayşegü'ün bana olan saygı-sevgisidir sadece;
bunu da hak ediyorum ama değil mi:))

Evet, seni yoruyorum, yormaya devam edeceğim, Sen de bunu aynı şekilde hak ediyorsun ama:))

Alizafer Bey,
hak edene verilmeyen değerler, insanın üzerinde yüktür.

Senin blog'unun asaletine uygun bir söz oldu:))

Ayşegül Yoldaş,
Öğretmeni sevimli olanın ödevi asla geciktirilmez:)

Eleştirel Günlük Kardeş,
sana yakın o adres zaten, gerekirse şahsen uğrar, bir çayını içersin "Trendy Blogcunun":)

Sevgili Tomurcuk,
Senden bu yorumu bekliyordum doğrusu:)
şimdilik "bir yudum sevgi"
yeter ödül olarak:)
Teşekkürler.