23.9.10

BİR YARDIM ÇAĞRISI

Alttaki bir yazının yorum penceresine gelen bir yardım çağrısını, aynen kopyalayarak, bu sayfaya aktarıyorum.
Aşağıdaki yazı içeriğinin doğruluğunu, Ankara'da yaşayan dost ve arkadaşlar, yerinden araştırabilirler.
Konu doğru ise, bizden istenen bu çağrıya uyarak, küçücük bir hamle ile bir hayatın kurtulmasına katkı yapabiliriz.

Yalnız, bu istekte anlaşılmayan bir durum var. Bu mesaj e-mailime değil, Blog yorum penceresine bırakıldı.
Oysa, Size gelen bu maile sayaç eklenmiştir. Her mail gönderilişinde barkot
sayacındaki sayılar gönderdiğiniz mail sayısına göre değişecektir. diyor.

Öyleyse, bu yazıyı biz e-mailimizle kendimiz göndereceksek, sayaç, istek sahibinin gönderdiği gibi okumayacaktır. Ben böyle düşünüyorum ama, Eda Sevim PAKSOY bu yazıyı okursa, bize bir açıklama göndermesi uygun olur ve sayacın okuyabileceği yöntemle dağıtırız.

YOKSA, KÖTÜ AMAÇLARA (istismar avcılarına) ALET OLMAYALIM.


....................

Eda Sevim PAKSOY 'dan beklediğimiz açıklama gelmediği için, buraya aktardığımm mesajı 28/10/2010 da silinmiştir.

2 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Zihni Bey,
Aynı yazı benim blogun yorum penceresine de düştü.
Tarihi 2008 yılına ait oluşundan huylanarak ve spam zinciri oluşturmak için yapılan bazı işlerden olduğunu düşünüp sildim.
Kan kanseri gibi bir konu olduğu için vicdan azabı duymadım desem yalan olur, ama, ne çare?

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Aynı yorum bana da geldi. Pek inandırıcı bulmadığımı söylemeliyim. Yazdığınız iyi oldu, biraz bekleyelim bakalım ne çıkacak...