15.4.12

bekleyen sözveri-görev zincirim

1-"ben dindar nesil iken" başlıklı yazı bitirilecek, az kaldı. (derbay'a söz vermiştim)
2-"blog yorumları nasıl olmalı" yazılacak (Sabahattin Gencal'a söz vermiştim)
3-bu yazıya döneceğim.
4-bu filmi izleyeceğim.
5-bu yazı hakkında derin düşünüp, düşündüğümü yazacağım.
6-BU bLOGU VE bu blogu sık okuyamamak üzüyor beni!
7-bu blogu daha sık okumazsam beynimdeki ışığın matlaşağanı düşünmek abartı olmaz.
8- ve
bu blog ufkuma taze gıdalar şırınga ettiğinden, daha sık (kendisi seyrek yazsa da eskileri de tekrar ederek) izlemeliyim. Ayrıca, söz verdiğim o filmleri izleme arşivime gömdüğümü unutmamalıyım.
9-blogu terk eden bazı can kardeşlere (onlar kendilerini bilirler) hesap soracağım.


...
bu sözveri-görev zincirinin devamı vardı  da... şimdilik çıkmak zorunda kalıyorum!

8 yorum:

aglea dedi ki...

sevgili zihni,

senin kocaman yüreğin, her yere yetişir. edip cansever der ya hani "her yere yetişilir" diye. dediği tam da bu olmalı işte. yoksa insan zamanla yarışırken, adımlarıyla ordan oraya savrulurken hiçbir yere yetişemiyor aslında. ancak böyle yüreğiyle, gören gözleriyle hiçbir şeyi kaçırmıyor, bazı insanlar.

sırf sen gel diye bloga sık sık yazabilir insan. ben gibi tembelin teki bile:)

çok sevgiler. iyi pazarlar:)

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Bazı insanlar için, iyi ki varlar deriz ya yürekten, gerçekten... Siz de onlardansınız biliyor musunuz? Ne dediğiniz, ne düşündüğünüz benim için çok önemli. Okudukça ufkum açılıyor yazdıklarınızı.

İlk maddede anlatacağınızı belirttiğiniz konuyu ben de merakla bekliyorum. Diğer maddelerdekiler mutlandırdı beni, teşekkür ederim...

zihni dedi ki...

"sırf sen gel diye bloga sık sık yazabilir insan"

:)

en iyisi sen sık yazma, ben de sana karşı sık sık mahcup olmayayım:)
ya da olayım boş ver, sana karşı mahcup olmak da güzel duygu:)

bizden de çok sevgiler efendim.

zihni dedi ki...

Sevgili aysema Hocam:)
ne desem ki:)
hepsini demişsiniz, sizi taklit etmek bir onurdur.
Dediğiniz yazı en kısa zamnda, hazırdır efendim.

derbay dedi ki...

Linklere tek tek tıklar iken kendimi buldum, ben de tekrar okudum, bir daha uzun yazmamaya karar verdim. Kısa ve net bir şekilde "sistem çok .oktan, canını seven kaçsın" diyebilirmişim.

Pencere kenarı etkinlikleri, bahar, çiçek-böcek derken 'dindar nesil' karambole gitti galiba :))

Sevgiler Zihni Abi.

ali zafer sapci dedi ki...

Ne kadar yaratıcısınız. Etkilenmmek mümkün değil, ayrıca verdiğiniz değer cesaretlendiriyor. Teşekkürler, teşekkürler!

zihni dedi ki...

kendini bulduğun an heyecanlan kıprıtsı esmiştir umarım :)

işte öyle tırnaklı yazıları okumak daha kolay değil mi. kolay olanı seçerek, zor olanı yazmalıyız bence de, derbay Bacım.
siparişini böceklere kuşlara yem edermiyim hiç.
"ben dindar nesil iken" az sonra:)

zihni dedi ki...

alizafer, seçimleriniz hayat felsefenizin izdüşümü. kalitenin çeken yanı var bu mekanda. bize de sadece onu anlamak ve gülümsemek kalıyor. O sizin yaratıcılığınız sevgili Dost:)