23.9.14

kıl fantezisi


Türban takma yaşı ilk öğretim okullarına kadar indirilmiş. Ana okullarında ve beşikte takılması şimdilik gündemde yokmuş.
 "Türban takmak isteyenler el kaldırsın" dediklerinde, kaldıranlar garantili bizden, kaldırmayanların üzerinde çook yönlü çalışma yapılabillur".. diye bir cin fikir salınmış olabilir ortaya.
Saç kapatmanın iyi getirisi varsa neden olmasın!

Yalnız benim aklım, saç kılından fantezi çıkarmayı bir türlü almıyor. "Aklınızı kullanın" diyorlar ya, işte bu işi yapamıyorum. Aklımı kullanamıyorum. Saçlarım bu yüzden dökülmemiş olabilir mi?
 Beyazlığını sormayın, onlar değirmende ağardı.


Fıkra bu ya:
Bir rakı masasında Can Yücel Aziz Nesin'e (başını göstererek) sormuş,
"Sayın Yazarım, buranın kılı dökülüyor da, (orta katını göstererek) buranın kılı neden dökülmüyor?"
Aziz Nesin,
 "onu bilmeyecek ne var Şairim, kafanla binbir çeşit şey düşünürsün, oranla bir tek şey düşünürsün de ondan" diye cevaplamış.
Demek ki neymiş?
AKP'nin kadın milletvekilleri meclise türban ile girdiklerinde "mutluyuz" demişler.
Başka şey dememişler mi?
Saçı örtmenin ve kapanmanın tek mantığı, erkeklerin kadınlara kötü gözle veya arzulayarak bakmasını engellemektir. Nokta.
Çünkü sizin İslam'ı yorumlamanıza göre, başını örtmek demek benim namusuma mahremime kimse bakmasın demektir./ Bir daha başımızı açarak kirlenmek istemiyoruz.
demişler.

Demek ki neymiş?
Kafadaki saç kıllarına, cinsel organ civarındaki kılların misyonunu yüklersen, "birtek şey"den başka şey düşünemezsin! Çocukların, ilk öğretimde aklını kullanmaları yerine, başka şeylerini kullanmasına çanak tutarsın. Cin ayetler onyüzbin kat artar, sonra da, "bize maraşlı diiler, eceba nerden anniler?" diye sorar, şaşıkalırsın.

götünün kılı

2 yorum:

Nesrin dedi ki...

Gerçekten de şaşkınlıkla bakıyorum , beşikte ki çocuğa bile baş örtü takanı gördüm ya o çocuğun başını kapatsan ne olur . Art niyetli düşünenler utansın ya !!!!!!

Zihni Örer dedi ki...

Nesrin Hanım, baş örtüsünü giysi özgürlüğü çerçevesinde anlayışla karşılamak gerektiğini düşünüyorum da, konu oy devşirmek amacına yönelince ve kıl fantezisi kapsamına düşünce aklım almıyor. Bu anlayıştaki erkeklerin yanındaki bütün kadınların saç kılları dökülse, bazı erkekler gibi kel olsalar, türban takma gereği duyarlar mı merak ediyorum?