5.11.15

ÇOCUKÇA


2-ÇOCUKÇA
Çorak topraklarda doğanlardan, herhangi biriyim. Çatlak yumurtanın civcivi gibi, erkenden çıkmak için tırmalıyorum kabuğumu. Oluşumda bir şeyler eksik. Yalnız değilim ama, aklım rastlantılara sığmıyor. Çelişkilere çomak sokmak geliyor içimden. İçimdekilerle dışımdakilerin anlaşmazlığı ayrı bir dert.
......................
Hayallerimi saksıya, gözlerimi uygarlık ışığına diktim. Çocukluğum kabıma sığmadı. Büyüdükçe küçüleceğimi görmeye başladım. Artık buralarda kalamam! Yerin yedi kat dibinden, yer yüzüne kaç milim çıkılabileceğinin gizlerini çözmek için çıkıyorum yola. Kendimi arıyorum; bir de benzerlerimi./sayfa:14
......................

2 yorum:

Tolga dedi ki...

merhaba zihni abi,ne zamandır kutlayacaktım..hayırlı olsun.yazın okuycam :) sevgiyle.

Zihni Örer dedi ki...

Teşekkürler Tolga.
Bizim kitap kışlıktır Tolgacığım, yazlık kitabım roman olacak:) O da hazırdır, Şubat'ta çıkabilir.
ayşegül'ün e-postasını atabilir misin bana?

uzaydu@gmail.com