6.5.10

Köprü (müzikal şiir)



Şair

Seslendiren (okuyan):Eleştirel Günlük

Müzik ve gitar:Ben

31 yorum:

Eleştirel Günlük dedi ki...

Eeeee bu cok guzel olmus valla. Ellerine saglik hocam... Yine de elestirmeden edemiyecegim. benim siir okumamda seslerin oldukca kisik olusu var. O duymayi zorlastirmis. Hocam bi de sanirim siz eko eklemissiniz. bence ekosuz daha iyi olur diye dusunuyorum Ote turlu fazla abartilmis gibi geliyor... Ama yine de ilk ortak calismamiz valla guzel olmus...Ellerinize yureginize saglik.

aglea dedi ki...

evet bu sürpriz değildi. geliyorum demişti. ama çok güzel olmuş, sürpriz gibi. şiir güzel, ses güzel, müzik güzel. aranızda kalmayıp paylaştığınız için çok teşekkürler. ikinize de:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bence, ikiniz bu ortaklığı tekrar denemelisiniz.
Hayır!
Olmadığı için değil.
Çok güzel olduğu için. Başka şiirlerde de...

zihni örer dedi ki...

Bence de güzel oldu.
Tabi daha fazla emek daha fazla güzel olabilirdi.

Haklısın sesin biraz geride kaldı. Bunu bir türlü önleyemedim. Tek çsrem senin sesini hoperlörden aldım, gitarı mikrofondan... diğer türlü sesin birinin hiç alamadım. Giterı 3 kat daha geri tutuğum halde mikrofondan, böyle oldu.

Tekrarı biraz daha iyi olabilir.

zihni örer dedi ki...

aglea için sürpriz olmadı evettt:))

Biz çok teşekkür ederiz aglea.

zihni örer dedi ki...

Eeee, Ekmekçikız,
üst sağdaki çiçeği ve üst soldaki kahveyi ikram ediyorum. İçmiş ve koklamış sayın lütfen, tükenmez:).

Bu topraklara ilk ayak basışınız da ondan.

Öneriniz yükümlülüğümüzdür efendim; E.G. kabul buyururlarsa:)
teşekkür ediyoruz beğeniniz için.

Tomurcuk dedi ki...

"Ay hep doğar böyle güzelim
Ay hep doğacak böyle
Tut elimden, yum gözlerini"

Böyle güzel sözler, bu ses ve bu müzikle daha bir anlamlı oluyor.
Hepsi birlikte içime işledi.
Kaçıncı tekrardayım sayamadım.
Elinize ve ağzınıza sağlık.

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Teşekkür ederim efendim, çok misafirperversiniz. :)

zihni örer dedi ki...

Tomurcuk,
Ben de sevdalandım ve kulağımdan hiç gitmiyor desem inanın.

bu müzik başka zamanda bu kadar içten olmayabailirdi. Bu müzik, sönmek üzere olan bir ateşin ardında tüten dumanların yansıması...

Beğendiğine çok sevindim.

Buna benzer birkaç melodiyi sevenlerin kulağına üflemeyi isterdim. Ve dinlerken, yüzükoyun yere uzandığında, insanın içine bir başka işler sanki.

Örneğin, şu eski klasikler var ya? "düşen bir yaprak görürsen daima senin hayalin" gibi....
Ve daha neler neler....
İşte böyle.
Bahar'ın hikayesi bunlar hep:)

Teşekkürkler efendim.

zihni örer dedi ki...

Ekmekçikız,

biz teşekkür ederiz.

Tomurcuk dedi ki...

Düşen bir yaprak görürsen
Beni hatırla demiştin
Biliyorsun ben seni
Sonbaharda sevmiştim

Her sonbahar gelişinde
Sarı,sarı yapraklarla
Kuru dallar arasında
Sen gelirsin aklıma

Ne de güzeldir, ses gibi gönülü de titretir bu şarkı, sizin için söylemiş sayın lütfen :)

aysegul dedi ki...

Off yaa harrıkka otesı yoldas..E.G.
abı ıle grup kurmalısınız ama !
Ben de fon da mırışdanırım bıraz :D

Açalya dedi ki...

elinize, emeğinize sağlık.

Eleştirel Günlük dedi ki...

Arkadaslar ovgu dolu sozleriniz icin tesekkurler. Ileride daha guzellerini yapariz de mi hocam?

metin dedi ki...

Vayyy! EG kardeşle Zihni Bey'in ortak yapımı! Kıtalararası ortaklık! Ne hoş!

metin dedi ki...

Vayyy! EG kardeşle Zihni Bey'in ortak yapımı! Kıtalararası ortaklık! Ne hoş!

zihni dedi ki...

Tomurcuk,
"düşen bir yaprak görürsem",
onu tekrar düştüğü yere takmak isterim.
Bilmelisin ki, sonbahar aşklarıyla ilkbahar aşkları aynı olmuyor.
Uzun hikaye ince konu ya neyse....

Benim için söylenecek şarkılardan birkaç isim verebilirim, henüz usanmadım:
"hicranım diyerek
gurbet içimde bir ok,
unutma beni,
gözleri aşka gülen"
Teşekkürler tekrar.

zihni dedi ki...

Sevgili Ayşegül'ümüz,
gurup kuralım evet, senin sesini de duymak isteriz evet:)

zihni dedi ki...

Açalya,
teşekkür ediyoruz.
"ekran siyah" dediğin gibi,
ve dediğim gibi (diğer tarafta)
bu bir ilk.
teşekkür ediyoruz.

zihni dedi ki...

E.Günlük, evet yoldaş,
yaparmıyız, YAPARIZ:)

zihni dedi ki...

Ve Metin Beyyy,
unutan dost:)

dediğin gibi, sanatın vatanı, stoklanması ve sınırları olmazmış.

Herkese ben de teşekkür ediyorum,
E. Günlük sayesinde, bu yapımın sevildiğini hissetmek çok güzel:)

Ebru dedi ki...

Harikasınız harikasınız

zihni dedi ki...

Ebru,
"Harikasınız" de, ama harika bir mırıldanma borcunu ödeme:)
unutmam alacağımı asla:))

Ebru dedi ki...

Öderim (bir gün) ben de borçlarımı unutmam:)

zihni örer dedi ki...

"yaz duvara al Bahara mı"?

evet, tersine çevirmeli
Bahar'a yazp duvara asmalı artık.
Çünkü Bahar gitti!

aysegul dedi ki...

Ailenizin Anneler gününüzü kutlar, ellerinizden öperim yoldaş :D Sevgilerrr

zihni dedi ki...

Yoldaş,mesajını ilgili yere aynen ileteceğim.
Çok teşekkür ederim:)

Tomurcuk dedi ki...

Bahar nereye gitti Zihni?
Yazın kavuran sıcakları size uğramış anlaşılan ama bizim buralarda hala Bahar! Henüz terketmedi bizi, bence sizi de...
Bu söylediğiniz şarkılar en sevdiklerimdir, ne de güzellerdir...

zihni örer dedi ki...

Tomurcuk,
Bahar bana veda etti,
bütün kapılarını kapattı,
belki açık kapısı var da,
kokularıma renklerime "cevap verme" uyarısından dolayı o kapıdan da girmiyorum.
Artık deniz suları serinletiyor beni.
İlk açılışı cumartesi yapmıştık, çok da dinlendirixci oldu.
Evet, haklısın, Bahar'ın izleri kolay silinmez. Belki de asla silinmez.

Tomurcuk dedi ki...

Bahar'ın vedası zorunludur Zihni.
Başka mevsimlerin sürdürülebilmesi ve belki de Bahar'ın heyecanını, anlamını yitirmemesi için. Hep Bahar olsa bu kadar kıymetli olmazdı değil mi :)
Deniz mevsiminin başlamış olması ne güzel, dikkat edin yaz sıcaklarında kavrulmayın :)

zihni örer dedi ki...

Tomurcuk,
"Baharın vedası zorunlu", anlıyorum.
ardında tohum, fide, çiçek özü... en azından gül kurusu... bırakmadan giden baharları anlayamam:)
Mevsimler, evet bütün mevsimler diğerini özlemenin itici gücüdür. Bu açıdan sana hak veriyorum ama, hak vermek yetmiyor, (bazı şeyler yetmez, dahası istenir)

Yaz sıcaklarına alışığım da, allah başka alanda yakmasın:)
(birazcık kavurlmanın sakıncası yok:))
Teşekkürler, dikkat edeceğim:)