16.10.07

MİM şiiri

Sevgili Edi, BURAda bir kurşun atmış ama değmemiş:)
Evet, Edi'nin dediği gibi, "makyajsız resmim olmaz" yani hep makyajlı mı olur? peh peh peehh, (saçlara hafiften boya rütuşlarını saymazsak:).
Bunu dedim diye "metroseksüel" gibi iftira atana dikenli gül koklatırım haaa


Ama BURAda 12 den vurmuş:)). Dedik ki gardaş, gaderimizse çekerik. çekemezsek çeker giderik

işte buyrun:

öz geçmişim meğerse

Kendini anlatmak,
Hem de şiirle!
Oysa daha kolaydı
Deneme.

Önce kendimi anladığımı anlayıp
Sonra sıradanca anlatabildiğimi..
Korktuğum, kendim –içim- değil aslında,
Seçtiğim sözcüklerin sırıtkanlığı…
Herkes önüne bakar bakar da,
Ben sadece içime….
Diyor Montaigne.
Al biraz herkesten,
Biraz da Montaigne’den;
Budur, önce içine,
Sonra önüne bakan Ben.
İçimde hep yeşilimsi duygular,
Adeta özgürlüğümün podyum provası.
Önüme düştüğünde pembeye çalar kahrolası!.
Esince toz bulutunun  tozpembesi
Ondandır cazgırlığımın öfkesi.
Aahh ah!
Bir iç özgürlüğüm derdim,
Bir de dış özgürlüğüm.
İçim beni yakmadı ama,
Dışımdaki kundaklama sistemli.

Görmediğim her yer,
İlkinde ilginçtir bana.

Bilmediğim her konu
Ya enayiliğimin ya da
Mülayimliğimin dikenli yolu.

Gördüğünüz gibi
Hiçbirşey anlatamadım cancağızım
benim,
Seni anlatmak değil, yaşamak lazım
diyor sevgilim
zihni örer
itü sözlüklçü aysigma çalmış 12. sırada)

MİM zincirine bir halka eklenecekti:
NEVERLAND
şiir ile kendini ifade etmek

8 yorum:

edi.ben dedi ki...

bu MİMlenme olmamış ki...
MİMlenen taraf "biz" olduk...
ne güzel anlatmışsınız "sen"i yani "ben"i yani kendinizi :)
duygularınıza, ellerinize, ZİHNİnize, yüreğinize sağlık...
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Zihni bu neeeeeeeeee:))

Süper bi şiir olmuş bu, benden söylemesi!

Şair saklı senin içinde!!

Özge

zihni örer dedi ki...

bu MİMlenme olmamış ki...
MİMlenen taraf "biz" olduk...


valla "MİM" acemiliğime sayın bunu sn.Hocam:))

"sezdiklerimi-youmladım" sadece, teşekkürlerimi kabul buyurun efendim:)

zihni örer dedi ki...

Gerçek mi Özge?
belki bu şımartılışlar şair yapabilir kim bilir:)) Umudumu kesmeyeceğim sayenizde:)

Ve sizleri okudukça... kır atın yanında duran ya huyuna ya şairliğine...

Adsız dedi ki...

ben de siirinizi cok begendim Zihni Bey,

esiniz sizi yasamaya biz de sizi anlamaya ve okumaya devam edelim
:-)

peki herkezin siir yazmasi
sart midur?

Aslinda benim de yazdigim siirler var , birgun cikartirim ortaya ama bugunlük en sevdigim siirlerden birini yazdim siteye...

Siirlerinizin devamini bekliyorum.

zihni dedi ki...

ben de siirinizi cok begendim Zihni Bey,
İnanıyorum beğendiğinize:) sağolunuz efendim.

esiniz sizi yasamaya biz de sizi anlamaya ve okumaya devam edelim
bu konuda daha önce bir sorunuz vardı diğer blogda. Ve aynı yerde cevabım da vardı ve daha fazlası..

peki herkezin siir yazmasi
sart midur?


şardir daa:))

Mim böyle birşeymiş. Hem sizler bana göre şair sayılırsınız:)


Siirlerinizin devamini bekliyorum.
Şnsımı sizin moral desteklerinizle deneyeceğim.
teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Herkesin şiir yazması doğru mudur bilmem... Ama benim yerime konuşan dizeler şiirden fırlayıp konar geceye o nedenle şiirsiz edmeyenlerdenim.

zihni örer dedi ki...

Herkesin şiir yazması doğru mudur bilmem...
Sevgili ebru, bu söz, neverlabd kardeşimizin, "mim" kuralı gereği, kendimizi başka türlü anlatsak olmaz mı" anlamına gelen bir deyiştir. Yani, özel bir durumu içeriyor. Bunu söyleyen kardeşimizin de şairlik yönü vardır.
Sen belki genel anlamda olduğunu düşünmüşsündür değil mi?

Elbette şiir yazmanın ayrıcalıklı bir mülkiyeti olamaz.

Ama benim yerime konuşan dizeler şiirden fırlayıp konar geceye o nedenle şiirsiz edmeyenlerdenim.

Yürekten gelmeyen sözcükler şekil olarak şiire benzese de, özünde sırıtkanlığı belli olur. İnsanın özüne erdem katan önemli özelliklerden biri de şiir sevgisi diye düşünüyorum.