31.1.10

romantizmdeki politika

Adam, sevgilisini iki omzundan tutarak aşk mevzisine alır.

-Sevgilim, gözlerime bak!

Kız gözlere bakmaya çalışır ama, bakış açısı ayın loş ışığında ağaç dallarının gölgesine takılır. Senaryosu malum Türk filminin romantik sahnelerinden biri.

Kız olacakları farkeder ve senaryoya sevgili hatırına katlanmaya karar verir.

*-Bakıyorum sevgilim.
- Ne görüyorsun gözlerimde?
*-Dünyaları görüyorum sevgilim.

-hah işte, o dünyalar senin olacak;
iste, yıldızları bir bir saçlarına takayım;
iste, bulutların üstünde gezdireyim seni,
iste, güneşi dizinin dibine indireyim
......

Kız, bu kadarı fazla diye düşünür içinden.

*-yeterrr... dünyanın dışında ne varsa hepsi senin olsun;

bana, dünyanın içinde verebileceğinden söz et!
* * *
Soru:
bu sevgililerden hangisi sağ görüşlü, hangisi sol görüşlü olabilir?
Neden?

DEVAMI BURADA

8 yorum:

JoA dedi ki...

harika:)

aysema dedi ki...

Ben "A" dedim.

enternasyonal dedi ki...

kız solcu oğlan sağcı..

Açalya dedi ki...

Kizi pek bir maddiyatci buldugum icin `sagci` yaptim, oglani da, pek utopik oldugu icin `solcu`ya uygun gordum :o)

zihni örer dedi ki...

Not:anket süresi sonunda, anket sonuçları doğrultusunda yeni bir başlıkla, yeni yorum yapmya çalışacağım, katıkı yapanlara ve yapmadan sessizce gidenlere teşekkür ediyorum:)

Açalya dedi ki...

Bir daha okudum ve bu ikisinden de bir halt olmayacagina kanaat getirdim. Yok ama oyle bir secenek ankette.

Ebru dedi ki...

Bunlar içerisinde bana da en yakın kız sağcı erkek solcu geldi ama yine de memnun değilim yanıtımdan:))

ramazan dedi ki...

bu sağcı solcu kavramı fransız devrimi ile girmiş hayatımıza.bence her insanın sağ tarafı sağcı,sol tarafı solcudur.yani her insanda biraz sağcılık,biraz solculuk vardır.aklı olan da böyle olmalıdır.hayat kesin çizgilerden değil yuvarlak hatlardan oluşur.kırmızı,yeşil,sarı,mavi hatlar oluşturmamalıyız bence.